torsdag 27 januari 2011

Torsdag 27e Januari - 2011.


Frukosten serverad. Ett kokt ägg, proteindrink med linfrön och en superpump!
Jag hade tvätt tid idag. Men när jag lyfte på tvättkorgslocket så insåg jag att vi hade knappt någon tvätt. Så jag hoppade över den idag. Det är superkallt ute idag, men solen skiner. :) jag ska bara stoppa i mej frullen, ut med Texas. Sen drar jag till gymmet. Tränar överkropp + kondition. Ska sola oxå.
Har nyss betalat alla räkningar. Så nu är det gjort. Satte även undan lite cash. Blir nog London i april. :) hälsa på kusinen.

Joakim är och bygger detta hoppet idag igen. Igår kom han hem rätt sent. Men idag hoppas jag att han kommer hem lite tidigare. Vi behöver städa och packa, för sen är det fullt upp innan vi drar.

Nej nu får jag öka lite. Hörs sen!

.

Inga kommentarer: