lördag 22 januari 2011

Lördag 22 Januari - 2011.

God morgon!

Jag vaknade för en timma sen. Men jag ligger kvar i sängen än. Jag har kollat klart på filmen jag somnade ifrån igår. Sen har jag ringt Joakim, han låg och sov än. :) Jag väckte honom. Han är väl helt slut efter all skidåkning, och mer ska de åka idag. Jag ringde sen blå stjärnan för att höra hur det går med Texas. Hon sa att de alltid ringer när det gått ronden, och den va i full gång nu. Men sen frågade hon vad hunden heter. Texas, sa jag. Jaha denna lilla prazskyn? Japp. Jag honom har jag haft hand om. Då kan jag tala om att han har ätit små portioner 2 gånger idag. Och fått behålla maten. Bajset va bra form men det är lite blod i, men att det är ganska vanligt. Han va pigg och glad och en lätt hund att att göra med. :) Så jag skulle hålla tummarna att han fick behålla maten, men att det såg lovande ut. Så nu kan jag pusta ut lite. Han får nog komma hem idag. <3 

Jag ska gå ner till tvättstugan nu och kolla om det finns någon tvätt tid. Tänkte tvätta Texas säng och filt så allt är rent tills han kommer hem. Ska oxå tvätta sofföverdragen. Vill ju till gymmet oxå. Men dit drar jag inte förrän jag hört hur det är med lillen. Antar att man inte hämtar honom förrän i eftermiddag isf. 

Nej nu får jag kliva ut sängen. Klä på mej och gå ner till tvättstugan. Min tvätt från igår hänger kvar. 



Hej så länge!

.

Inga kommentarer: