fredag 28 januari 2011

Fredag 28e Januari - 2011.

God morgon!

Jag somnade sent i går, men när jag väl somnade så sov jag som en stock! Vaknade vid 10 och busade lite med Texas, sen somnade jag om. Vaknade nu. Joakim ligger och sussar än.

Vi ska tvätta vid 11. Passar på att gå ut med Texas när vi är där nere och handlar med oss frukost hem. Idag blir det bacon, ägg och korv (+vita bönor till Joakim). Sen blir det storstädning av hemmet. Och så ska båda packa. Jag för Sunne (13 dagar) och Joakim för sälen (2 månader). Så han får packa lite mer.
I eftermiddag drar Joakim på träning inför tävlingen i morgon, och jag ska till gymmet. MRL - pass och sen sola. Jag ska även laga matlådor av den maten som finns kvar hemma, och frysa in. För när jag kommer hem ifrån sunne så hoppar jag på jobb direkt i 3 dagar.

Nej nu får jag hoppa ur täcket och i kläderna, väcka sömntutan och gå ner med tvätten.



.

Inga kommentarer: