söndag 16 januari 2011

Veckans mat.

Här kommer en summering om vad jag stoppat i mej denna veckan.

Måndag:
Frulle: 08.45
Gröt, ett glas juice, ett kokt ägg.


Mellis: 11.30
Soyayogurt, en banan och linfrön.


Lunch: 12.45
Kalops och blomkålsmos, vatten, ett knäclebröd med ost.


Mellis: 16.30
Soyayogurt, en banan och linfrön.


Middag: 18.30
Blomkålmos och kycklingklubba. + ett päron.




Tisdag: (vägde mej)
Frulle: 11.00
Gröt och ett glas juice.


Mellis: -


Lunch: 13.15
Korv och baconpytt med zuccuini och stekt ägg.


Mellis: -


Middag: 19.00
Halluomigratäng med pläskplättar, sallad.




Onsdag:
Frulle: 06.45
Ett kokt ägg, keso ett glas vitaminer.


Mellis: 13.30
2 mackor med ost och paprika, en banan. (ajaj smörgåsar!!)


Lunch: 15.00
Halluomigrätäng och fläskplättar, sallad.


Mellis: -


Middag: 20.00 (lite sent, men tränade kvällen)
Köttfärsgratäng med champinjoner.




Torsdag: 
Frulle: 05.30
2 ägg och ett glas superpump (träning på g)


Mellis: 08.00
Smoothie på proteinpulver, banan, blåbär/hallon, Havremjölk)


Lunch: 13.00
Köttfärsgratäng med champinjoner.


Mellis: 16.40
En banan.


Middag:19.30 (lite sent, men tränade på kvällen)
Fisksoppa med saffran, 3 knäckebröd med ost och knäckebröd, ett glas mjölk.




Fredag: (Ätardag.)
Frulle:08.45
Gröt, ett kokt ägg, ett glas juice.


Mellis: 12.30
En banan


Lunch: 13.45
Halluomigrätäng, köttfärsgratäng. (rester)


Mellis: 16.00
En apelsin


Middag: -


Extra: GODIS OCH DRICKA SÅ JAG MÅDDE ILLA! 2 MACKOR PÅ KVÄLLEN.


Lördag:
Frulle: 13.00
Ett kokt ägg, 2 knäckebröd med ost och paprika, ett glas juice. 


Mellis: 15.30
en banan.


Lunch: 18.00
2 knäckebröd.


Mellis: -


Middag: 19.00
Oxfilé med rödvinsås, ett glas fanta


Kvällis: glass och grädde. (dumt!)




Söndag:
Frulle: 12.00
En banan.


Mellis: -


Lunch: 14.30
kassler med kesotäcke och blomkålsmos. Juice.


Mellis: -


Middag: 20.00
LCHF-pizza, sallad.




När jag inte lagt till vad jag druckit så har jag druckit vatten. Juicen jag dricker till frulle är egenpressad apelsin. Gröten jag äter till frukost är havregrynsgröt med linfrön. Har hallonsylt eller äppelmos på och havremjölk till. Jag tycker veckan har gått rätt så bra. Jag är nöjd att jag bara stoppat i mej godis en dag. Men mindre nöjd med mackorna. Borde äta lite mej jämna tider. 









Inga kommentarer: