söndag 16 januari 2011

Söndag 16e Januari - 2011.

Hej hopp!

Killarna kom hem 07.30 i morse, så jag har sovit skit kasst! Vaknade 12 och gick ut med Texas. Sen har jag inte orkat sova mer. Killarna sov så jag låg kvar i sängen och kollade på en film på datorn. Nu har Joakim och Patric dragit för att skjutsa Patric en bit. Jag e ensam igen alltså. Jag har nyss fått i mej dagen första mål. Jag klev direkt på lunchen. Jag ska dra till gymmet 16.20, då jag ska köra s-core i 30 minuter, sen kondition i 40 minuter. Ska passa på att sola när jag är där. Så jag är hemma strax innan 19 igen. Då hinner man fixa middag, duscha och sen sätta sej i soffan och käka och kolla på premiären av solsidan. Den har vi väntat på!

När killarna klev upp så passade jag på att byta sängkläder i vår säng. Det är så skönt att hoppa i en ren säng när man har tränat, solat och sen duschat.

Nu ska jag plocka bort Patrics sängkläder, sen åker dammsugaren fram. Städdag idag. Får bli en snabb städning idag. Orkar inte storstäda, får spara krafterna till träningen. Jag skulle ju egentligen på spinning innan s-core, men jag känner att jag har inte energi till det. Så jag kör kondition på bandet/crosstrainern istället. Då kan jag göra i min egna takt och ha min egna musik.

Nu kör jag igång.


.

Inga kommentarer: