tisdag 25 januari 2011

Skräckis på G.

Hemåt! Yes! Jag har slutat för dagen, och är nu ledig en bra stund! Joakim hämtar mej vid fastlandet och påvägen hem ska vi köpa med godis (och mat). Väl hemma ska jag ta en snabb dusch och sen hoppa ner i soffan för att kolla på en skräckis med Babe! Som jag väntat på denna filmen. Får ladda med kuddar att ha framför ansiktet ifall det blir för otäckt! Jag älskar känslan av att skämma upp mej själv. Sen ligger man där i sängen och lyssnar på varenda lite ljud. Man skulle höra en knappnål falla i golvet. Dra täcket lite högre upp, krypa närmare pojkvännen för att i princip hamna i hans famn. I mitt fall är killen lika rädd som jag. Så vi kommer sluta med att vi hamnar i varandras famn. Och det är inte fy skam. :)

Nu ska jag kliva av. Underart att va ledig lääänge och få komma ifrån Göteborg, för att sen sakna Göteborg. Det kommer bli skönt att komma hem sen igen. Till kära Göteborg. <3
.

Inga kommentarer: