onsdag 19 januari 2011

Baka bullar?

Jag är nu ute på äventyr med jobbet. Skönt att komma ifrån själva utgångspunkten. Är typ hemma 14 igen. Då har halva dagen gått. :) ifall magen kurrar så har jag nötter med mej i handväskan. Ifall de bjuder på bullar dit vi ska, så kan jag äta nötter. Men det skulle va gott med en nybakad bulle! Jag tänkte baka på lördag. LCHF bullar eller vanliga, det får vi se. Kanske båda? Funderar på om jag skulle baka lchf semlor. Hittade ett recept i går. Joakim är ju galen i semlor. Jag gillar dem om det inte är någon mandelmassa i. Gillar inte mandelmassa speciellt mycket. På tårta går det bra. Och om jag måste äta det.
Det sitter en tjej brevid mej så har varit i Sydafrika. Hon jobbade som volentär. Nu ska hon dit igenom. På måndag. Då ska hon dit och plugga i ett halvår. Hon träffade en kille när hon va där sist. Han har vari här och åkt hem. Så nu ses de igen. Jag önskar att jag va så modig. Släppte allt och drog i väg i ett halvår eller någon månad. Vore ju skit häftigt. Men jag är för feg. Sen är jag bekväm. Har ju jobb, äger en lägenhet och så har jag ju Texas. Dum man var och inte gjorde sånt när man va yngre. Eller iaf innan man skaffa sej fasta platser.

Kanske skulle hyra ut lägenheten, lämna bort Texas, ta ledigt ifrån jobbet och dra 2-3 månader?
.

Inga kommentarer: