onsdag 19 januari 2011

Onsdag 19e Januari - 2011. / @ work 7-22.

Nu går en trött Jenny till bussen. Hon har gympadojjor och adidasbyxor. En mössa för att dölja det tussiga håret. Hon har leggings och kjol under för att det är kallt drog hon på sej adidasbyxorna över.

Även fast jag somnade innan midnatt. Jag va helt slut efter träningen, och denna gång tränade jag utan Superpump. Annars hade jag aldrig somnat i natt. Sov till och med utan öronproppar! Har fått så onti öronen av dem så jag får nog vila utan ett tag
I morgon och på fredag ska jag jobba centralt så då behöver jag inte gå upp jätte tidigt. Bussen går halv 7 istället för kvart i 6! :) gött mos! I morgon slutar jag 15, så jag hinner träna! Har bokat in mej på det jobbiga s-challenge passet som jag tränade förra torsdagen. Jag avgör om jag pallar i morgon. Idag e jag stel och musklerna värker. Är det bättre i morgon så kör jag. Annars drar jag dit och tränar kondition. Ska sola oxå. :) så jag har lite färg när jag åker upp till Värmland nästa fredag. =P

Nu sitter jag på bussen. Texas är kvar på jobbet. Så snart får jag gosa med honom. Dax att byta buss! Hörs sen!


.

Inga kommentarer: