måndag 26 maj 2014

Dagen i bilder.

Började dagen med en glad fis som sov i sin säng ända fram till 05.30! Somnade om efter käk och sov till 07.30. 


Morgonmys! 

Jag fixade mig och tog med mig Texas och Lowe i barnvagnen på en promenad. Va en gnällkärring och gick förbi HSB och klagade på att folk stället cyklar i barnvagnsförådet! Så de skulle ta tag i det. 


Plockade blommor till balkongen. :)

Väl hemma satte jag mig och försökte sola mina kritvita ben. 


Gick sådär. Lowe va gnällig och trött så jag fick ge honom mat och så somnade han. Jag va lika trött jag. Så när han låg i sin säng och sov så gick jag och la mig och sov en stund jag också. När vi vaknat så tog jag med mig Lowe och Texas + en filt och leksaker ut. La oss på filten i skuggan och myste en timma.




Mina grabbar! :)

När Fredrik kommit hem så drog vi till netonnet. Hans förstärkare krånglar och jag köpte fotopapper. Så nu kan jag skriva ut stora foton också!

Har fixat lite på balkongen!



I kväll har jag och Lowe badat, han har kollat på babblarna och han har testat bumbostolen!


Bumbostolen va han lite för liten för än. Så den får vänta. Den är till från 3 mån. Och det blir han om 2 1/2 vecka. 

Nu ska vi hoppa i säng. Fredrik har redan lagt sig och Lowe ligger här i min famn på amningskudden och sover så sött. 

I morgon väntar BVC och ett besök av en mäklare! Spännande! 

Inga kommentarer: