tisdag 13 maj 2014

Regnig tisdag.

Vädret fortsätter att suga! :-/ 

Idag slog han upp ögonen vid 6. Som alltid. Ny blöja och sen lite mys med Fredrik innan han gick till jobbet. Det är så härligt att se de två tillsammans! Det gör mig alldeles varm i hjärtat. 

Lowe och jag fortsatte mysa i sängen en stund, sen klev vi upp. Han somnade såklart i babysittern. Och jag kunde äta frukost utan stress. Han sov till 10 i babybjörnen! Hehe! Sen åkte han ner i babybjörn nummer 2, selen. Ut med hunden på promenad och gå iväg till sopsorteringen med lite skräp. Uppehåll i vädret så vi gick en runda. 


Lowe håller hårt i min tröja när han sitter i selen. :-) 

Under dagen har Lowe sovit till och från. Trött kille idag. Jag har mest tagit det lugnt och fixat lite smått hemma. Vi tog en promenad till sen, och det började såklart regna när vi va halvvägs. När vi kom hem började det verkligen ösa ner! Tur vi hann in då Lowe satt i selen. 

Vi skulle ha varit till familjerätten idag egentligen, men vi avbokade tiden då vi fått så dum tid och åker dit i morgon när de har dropin. Dags för Fredrik att bli pappa på papper också. 


Inga kommentarer: