måndag 12 maj 2014

Vila.

Hej! 

Måndag och ny vecka. Nya tag och ny kraft? 

Vaknade vid 6. Som alltid. Lillen vill tydligen vakna då. Det har han alltid gjort. Det handlar sen om han somnar om eller inte. Idag va det inte. Han låg ändå kvar vaken och sprattlade i sängen. Jag slog på tvn och så kollade vi på Nyhetsmorgon. Han fastnade i tvn så jag smet iväg och tog en jäkligt snabb dusch. Efter det klev vi upp och myste i soffan.



 Där brukar Lowe somna om, om han inte gjort det i sängen tidigare. Och idag somnade han i babysittern när jag åt frukost. Bara att lyfta över honom till sängen. Under tiden han sov så passade jag på att fixa mina fötter. Och sen snabbkissa Texas. När Lowe vaknat och fått på sig kläderna så kände jag va trött jag var. Lowe va lika trött han. Så jag tog med honom in till sovrummet och där somnade vi och sov i 2 timmar! Så skönt! 

Sen Fredrik kommit hem för dagen så har vi varit och handlat och fixat lite gemma. Nu är jag supertrött igen, tro det eller ej! Så nu ska jag sova. Lowe ligger redan i sin säng och sover. Jag ska nu göra detsamma. Natti natti.

Inga kommentarer: