torsdag 15 maj 2014

Utflykt hela dagen!

Hej! 

Härlig torsdag! Vi klev upp vid 8. Lowe somnade som vanligt i babysittern så jag kunde äta frukost. Sen fixade jag oss och vid 11.30 gick vi hemifrån. 


Jäkligt smart de där med paraply/parasoll på vagnen! 

Skulle möta Evelina och hennes 2 mammakompisar med barn vid backaplan efter 12. Solen sken, så vi gick dit. 45 minuter. Så skönt! Vi gick hem till en av mammorna och fikade på hennes uteplats. Så härligt! Nu vill jag ha hus ännu mer! Rabarberpaj och vaniljsås! Åh! Men jag kunde stå emot! Jag hade en questbar med mig till kaffet! :-) Jag följde med Evelina och Mathilda hem en sväng efteråt och ammade Lowe och bytte blöja. Ja och kollade på deras nya badrum! Så fräscht! Sen gick jag till gymmet och plockade ut gymkortet och skrev på papper så att jag får ha Lowe med mig på gymmet. Så nu kan vi börja! Efter det promenerade jag en bit och tog bussen hem sista vägen. Va hemma 17.30 igen! Lowe och jag är ett grymt team! Han fick sitta i selen sista biten när han inte ville ligga i vagnen något mer. 

Vi är själva i kväll. Fredrik är på Liseberg med jobbet. Så vi myser jag och lillen. 


Trött kille när vi kom hem. 

Han sov fram tills nu och får nu mat. Sen ska vi ta ett bad och hoppa i pyjamas. Och sen bara gosa! 

Inga kommentarer: