lördag 10 maj 2014

Vakna 6, gå upp och somna om.

Det verkar vara det nya här. Lowe somnar gärna om i babysittern när vi klivit upp. Ganska skönt för då slipper jag slänga i mig frukosten.

Idag vaknade han 6.30. Pigg! Han vaknade vid 2 i natt från att ha sovit sen 20 i sin säng. Så jag lyfte över honom till mig så han fick han mat. Sen somnade vi om. Vid 7 klev vi upp. Satte honom i babysittern för att jag skulle bädda sängen och fixa lite. Där somnade han. Vaknade och fick mat, somnade i soffan. Så där ligger han nu. :-)


Jag har precis ätit och är rätt trött faktiskt. Så jag funderar på att krypa intill Lowe och ta en liten powernap. Fredrik kommer och hämtar oss sen. Vet inte riktigt när, men det är ingen stress. Så ska vi ordna en födelsedagspresent också! Ska bara ringa runt och se om jag kan få tag på den! :-) 

Nej nu ska jag krypa ner innan Lowe vaknar. 

Inga kommentarer: