tisdag 20 maj 2014

På resande fot!

Idag ställde jag klockan på 7.30. Ifall vi skulle sova förlänge. Ingen risk. Lowe är verkligen programmerad till att vakna 03.30 och 06. Men han somnade om när han fick nappen. Och sov till 07.15. Morgonmyset varade inte länge. Lowe ville upp. Så jag stoppade i honom i babysittern och fixade mig. Packade klart och gjorde frukost. Vi skulle ju åka till Karlstad idag. Lowes första tågresa! Och Vi slapp att stressa i alla fall. 


Tada! Fick fästa väskan under vagnen! Smidigt ju! 

Nu sitter vi på tåget, Jag, Lowe och Texas. Texas sover i sätet bredvid och Lowe ligger och sover i min famn. Snälla gode Gud (om du nu finns), låt det vara såhär i 2 timmar till! ;-)



Vi är framme i Karlstad strax innan 14. Min syster och systerdotter kommer och möter oss. Ska bli riktigt mysigt att komma dit! 


Fika! 

Inga kommentarer: