onsdag 7 maj 2014

Regniga och pumpande dagar.

Hej!

Sitter i pyjamas än och dricker kaffe. Love ligger intill mig här i soffan och sover. Det regnar ute så vi bara myser. Skönt för det va verkligen det vi behöver nu när mjölken minskat. Jag va uppe i natt och pumpade ut 150 ml. En hel liten flaska. Gick galant. Så nu kanske det börjar öka. Men jag är ändå orolig att han får för lite. Han är verkligen inte mer gnällig än vanligt och han somnar skönt vid bröstet som innan. Så jag antar att han får tillräckligt. Förutom vid nattning. Så i gårkväll när tuttarna va helt tomma då han legat och ätit och snuttat en timma så vart han arg för att de va slut. Så han fick en flaska med bröstmjölk. Så jag får fortsätta pumpa ut på dagarna och natten för att han ska kunna få lite mer på kvällen. 

Nu vaknade lillen här. Vi myser vidare. 


1 kommentar:

Fridawallberg sa...

Jäklar! 150 ml är bra jobbat :)