torsdag 1 november 2012

Åh helg!

Hallå där!

Nu tog jag äntligen helg! Och e ledig ända fram tills på tisdag! Va säger ni om de! Hur gött som helst!

Sitter på bussen hem nu och ska raka vägen i målarkläderna och måla bordet en gång till. Så det e torrt tills i morgon. Just nu har vi inget bord att äta vid. Köksbordet e ju okuperat av min hatthylla som e nerplockad och i delar. Den ska oxå få sej en omgång av rollern!

Så helgen, va händer?
I morgon har jag tusen saker att fixa! Ska besöka Ikea, XXL sport och vildmark, bauhaus, solariet och gymmet! Jag ska skicka iväg ett paket till en tjej som köpt Texas overall som han inte vill ha på sej. Jag ska måla lite till och vid 20 ska jag va fräsch, snygg och stå i dörren hos Freddan som har födelsedagsfest. Sen har jag köpt biljett till blackout. Så det det Hardstylefest i morgon! Jihoo! Dock nykter! Japp! Jag sa nykter. ;-) Jag har en liter absolut vodka kvar hemma och den ska Freddan få i födelsedagspresent! Nu får de va slut på fjortisfyllor! Pinsamma jag! :-P så ja, jag ska stampa hardstyle nykter! Äh de fixar jag!

Jag har fått en låt av Erika som e så fin! Jag lyssnar på den om och om igen! Det e en norsk godnattsång som e omgjort med hardstyle's beat! Man blir pepp och får rysningar på samma gång! Man vill inget annat än springa genom en halvmörk skog! De e så soft va! När jag bodde i Tuve så sprang jag varje kväll runt en sjö. Man kom in i skogen i slutet och hjärtat började pumpa adrenalin för jag e sjukt mörkrädd! Härlig känsla och snabbare än så kan jag nog inte springa! Jeje nog om de!

Nu ska jag leta runt efter lite nya låtar!

Puss å kram på er!
.

Inga kommentarer: