torsdag 22 november 2012

Semesteransökan

Tordagen har hunnit blivit kväll!

Jag sitter på jobbet och håller på med semesteransökan. Försöker iaf! Jag ska träffa chefen och Becca i morgon. Så ska vi gå igenom alls. Becca drar till Thailand när jag har 2 dagar kvar av min resa. Och ska va borta lika länge som mej. Så hon behöver oxå fixa..

Lönen kommer ju in i morgon oxå. Så jag ska shoppa lite innan mötet.

Igår när F slutat jobbet så drog vi och storhandlade. Så nu slipper vi trängas med alla andra när lönen trillar in. Gött att ha de gjort!

I morgonkväll e det fest som gäller. F har spelning, men han ska inte spela förän 03.30?! Fram till 05.00.. Och jag måste vara nykter. :-( eller måste och måste. Jag borde. Så det blir till att sova en stund innan festen så man orkar.

Ska nog pröva på gymmet i morgon. Så kan jag träna 3 pass innan veckan e slut. Ett pass per helgdag sen oxå. Jag börjar försiktigt. Jag lovar! Får jag ont i huvudet så får jag lägga av. Men jag har sån abstinens så jag måste få träna! Jag har inget ont i dag. Bara lite extra trött. Svårt att hålla mej vaken på mina 15 timmars pass på jobbet. Men snart e passet över. Sen jobbar jag inte förrän på måndag igen. Då ska jag väl vara helt återställd.

Idag har vi här på jobbet bokat biljetter till Disney on ice! Jag har aldrig varit på de, så de ska bli trevligt! Barnet i mej tycker de ska bli kul iaf! ;-) men de e inte förrän första helgen i Januari.

Ähh nu ska jag fortsätta med semesteransökan. Så jag har ett humm om vad jag ska gå igenom i morgon!

Puss å kram!
.

Inga kommentarer: