tisdag 13 november 2012

Kaffe, pw och absApp!

Goddagens!

Dax att blogga kanske?

Jag har satt mej på sängen med min dator. Måste gå igenom lite saker. Vaknade vid 7.45 som vanligt. Gjorde en kopp kaffe, bäddade ner mej igen med kaffet. Upp vid 9, ut på 3 km pw med Texas, absApp:en och sen en kaffe till, och här e jag! Effektiva morgon! :)

Idag ska jag tvätta, om en timma. Vid 14 ska jag packa mej mot Frölunda. Ska köra ett pass mer Erika idag! Biceps/Bröst och 20 min cross! Sen ska vi sova i frölunda i natt. Jag ska äntligen få håret toppat i kväll oxå! Äntligen!

I går va jag i stan med Frankie och Nellie. Jag och Frankie ska ut på lördag och hon ville hitta något att ha på sej. Jag skulle hitta en piratoutfit att ha på F nästa spelning. (pirattema) Men jag hittade ingen. Eller jo, det gjorde jag. Men de va svindyra! Jag fick däremot med mej en ask med chokladpraliner hem! Sötad med sötningsmedel! :) Jättegoda! Vi tjuvade några, jag och F. Men resten ska vi ha på fredag! (om de inte hinner ta slut!) Tog en sväng förbi solariet efter stan. Sen va det bara att dra hem och byta om för att sen dra till gymmet med F. Rygg stod på schemat, och jävlar vilket bra pass de blev igår! Jacked har tappat sin effekt på mej, så jag dubblade dosen! Yeah! nu funkar de! Stack till och med i mina kinder! haha! Vi avslutade ryggpasset med 20 minuter på crosstrainern.

Babe gjorde middagen igår! Lax! Han börjar bli duktig nu! :) Skönt att slippa stå där själv varje dag! Sen tog jag världens skönaste och längsta bad! mm! En kvällspromenad med Lillen, sen i säng! Bästa dagen på länge!







Inga kommentarer: