torsdag 8 november 2012

Ledig dag = väldigt mycket att göra!

Jag älskar lediga dagar! För då får man massor gjort! Idag har jag varit på en pw med Texas, hämtat ut ett paket (Katrins bok har kommit!) ätit frukost, slagit in de första julklapparna, handlat och varit och solat.

Vaknade vid 7.45 som jag har klockan ställd på när jag e ledig, och va supertrött! Men det va bara att hoppa upp och slänga ihop en kopp kaffe! Testade denna omtalade koppen:


  • 1 ägg
  • 1 mugg kaffe
  • 1 msk kokosfett (utan smak)
  • och kanel


Sen mixade jag allt i drinkmixern. Och här kommer utlägget: MUMS! Så gott!! Det kommer bli en sån varje morgon! Det gör att jag kan putta på frukosten lite oxå. Frukosten idag fick jag i mej vid 11. Min nya enkla favorit: 1/2 burk tonfisk, 1 msk majonäs och 2 kokta ägg! lite ost och skinka rullar fick slinka ner idag oxå!

Klockan 16.15 ska jag möta F på gymmet. Idag står det ben/axlar på schemat! Nu har jag vilat i 2 dagar och haft sjuk träningsvärk i biceps, lite svårt att sträcka på armarna! haha! Och övre rygg/axlar! Men vi älskar träningsvärk? visst? ;)

Nu ska jag fixa lite blocket annonser. Massa som ska säljas ju. Bl.a en skiddress som jag inte har användning för.

Hörs! Ciao!
.

Inga kommentarer: