tisdag 27 november 2012

Oj då!

Nu har jag glömt bort er igen.

Jag sitter i en taxi med jobbet. Ska in till stan på något möte mellan 18-20. Sen ska jag tillbaka till jobbet för att hämta Lillen och sen hem. I morgon e jag ledig!

Har jobbat i 2 dagar nu. Ett pass kvar på torsdag. Sen tar jag ledig i 4 dagar.

I morgon ska de hämtas ut paket, de ska solas, de ska tränas och de ska tvättas! Min lediga dag kommer ta slut SÅ fort! :-/ Jag har inte tränat på 2 veckor efter min hjärnskakning. Jag har haft nada energi! Och huvudvärk direkt jag gjort nått ansträngande. Men nu är det dax att ta tjuren vid hornen! Nu ska de tränas! I morgon kör jag ben, ben och axlar om jag pallar axlar. Jag har sträckt mej i en muskel i axeln. Hoppas bara de e tillfälligt. Annars får jag köra benövningar som inte inkluderar axlarna. För träna bör man, annars..

Hörs i morgon smulor!

Ps. Bakade en saffranskaka i söndag! Sjukt god! JA lchf. Sjukt att du ens fråga!
.

Inga kommentarer: