tisdag 20 november 2012

In bed med morgonte!

Hej hej!
Idag hade jag inte ställt klockan alls. Men vaknade när den brukar ringa!

Huvudvärk! UFF! Så jag ligger kvar här än. Har varit och gjort en kopp te. Gjorde mitt ägg, Kokosfett och te istället för kaffe. Tror inte kaffe e bra när jag har huvudvärk!

Texas ligger fortfarande och sover under mitt täcke! ;-)

Som jag skrev i går så har jag en tid hos min hudterapeut vid 13. Dax att bli vaxad. När F slutat så ska vi dra till Frölunda. Jag måste hitta en outfit till på fredag. Jag beställde en piratoutfit från en sida på nätet i början av förra veckan. Men den ligger fortfarande på bearbetas som status. Så jag avbeställde den. Hoppas de går. För den lär inte hinna komma fram innan festen. Och på Frölunda torg har de partykungen. De borde ha en piratklänning! Annars skiter jag i de! Jag kommer ändå gå dit nykter så jag kan lika gärna gå dit som mej själv. Får ju inte dricka efter en hjärnskakning. Sålänge man har symtom. Så jag håller mej från alkoholen nu. ;-)

Nej nu får jag väl dra upp min 4 benta vän och gå ut och kissa honom!

Puss å kram!
.



Inga kommentarer: