måndag 19 november 2012

Fy fan va kasst jag mår!

Sjukt de här med hjärnskakning. Trodde inte det va så allvarligt.

Dagen började med en jätte trött Jenny. Allt jag gjorde gick i slowmotion. Jag drog en treo innan jag gick. Satte mej på bussen. Och där höll jag på att kräkas! Åksjuk så fan! Jag somnar annars på bussen! Väl framme på jobbet e jag väl grön i ansiktet. Det känns som om min övre rygg e full av blåmärken, även min bröstkorg. Jag känner av varenda andetag. Och de stramar i nacken när jag böjer fram huvudet. Och jag e så fruktansvärt törstig! Ingenting släcker min törst! Och sist men inte minst. Jag e så jävla trött! Direkt jag anstränger mej så håller jag på att somna. Försökte läsa tidningen men då gick ögonen ihop. Så jag fick promenera runt och sen försökte jag läsa tidningen igen. Samma visa igen. Nickade till. Jag googlade hjärnskakning och de kom fram till att man inte ska anstränga hjärnan. Man ska låta den vila. Hur fan gör man de? Jag e ju värsta filosofen som finns! Funderar på allt! Men jag har iaf avbokat träning i morgon från schemat. Jävla idiot som förstör mitt träningsupplägg. Och jag vet inte ens vem det va som tappade mej i golvet! Jag minns inte ens att det hände. Det jag minns e att jag dansade och satt jag bredvid en sjuksköterska som satt med en ispåse i mitt bakhuvud. Fattade ingenting.

Jaja, nu ska jag inte anstränga mej för mycket. Huvudvärken börjar smyga på.

I morgon ska jag ligga i sängen fram till 12 (en kort kisspaus med hunden bara.) Sen har jag tid för vaxning vid 13 i Vasastan. När jag e klar där ska jag åka raka vägen hem till sängen. Frågan e om tvtittande tar skada?

Ursch! Jag kräks snart! :-S
.

Inga kommentarer: