söndag 18 november 2012

Vin, fest och hjärnskakning..

Gokväll!

Ute och kissar hunden i ett kyligt Göteborg. Har haft en supermysig dag med pojkvännen! Dock en mindre mysig natt.

Kvällen igår va lyckad. Jag åkte hem till Jenny. Där va även hennes kille och hans 2 killkompisar. Vi lyssnade på gamla låtar och lekte en lek! ;-) sen drog jag och Jenny ut. Vasastan och smaka hamnade vi på. Jennys arbetskompisar va där. Och jag som älskar att dansa skulle ju såklart dansa! Även fast de inte har nått direkt dansgolv. En kille som va där va tydligen lika danssugen som jag, och fick för sej att han minsann skulle lyfta upp mej i luften. Och där försvann jag! Han tappade mej rakt i barbordet så jag slog i armen och huvudet! Hjärnskakning och jag tuppade av en sväng. Och sån fruktansvärd huvudvärk jag fick! Folk bad mej åka till akuten. Men jag ville festa. Jag drack fortsatt bara vatten. Men huvudet värkte så, så det gick inte att vara kvar. Jag tog bussen hem. Vaknade 8 i morse och hade så ont att jag kräktes fler gånger. Slängde i mej en treo och somnade om på soffan med balkongdörren öppen! Skönt med svalt när man e genomsvettig av smärta. Treon hjälpte och jag orkade röra på mej. Blev sjukt sugen på pasta carbonara. Så det ställde jag mej och fixade, ja inte pasta då utan jag stekte upp riven vitkål. Då vaknade F till liv. Så vi la oss i sängen och åt maten och kollade på reprisen av så mycket bättre. F ville tvätta bilen, så jag hängde med. Så nu glänser den igen! Va förbi svärmor och hämtade en resväska som jag ska ha till el stockholmo! Svängde förbi Ica kvantum och handlade lite. Hittade en ny steviaglass! Mums va den! Pizza (hade kvar minipizzor) och glass till solsidan.

Nu hoppas jag på att jag mår bättre i morgon. Börjar få värk i huvudet igen. :-(

Natti natti!
.







Inga kommentarer: