onsdag 14 november 2012

Morgonbesök på sportlife!

Hej hej!

Sitter själv hemma hos svärmor och äter sen frukost. Jag har varit på gymmet och kört triceps och mage! sen va jag med pojkvännen på en grej. Nu har han åkt till jobbet. Jag ska oxå dra till jobbet, men börjar inte förrän 15 idag.

Igår körde jag med Erika på gymmet! 2 timmar va vi där i går! :-) biceps/bröst! Och avslutade med 20 min cross! Sen hade vi myskväll här hos svärmor. Te och en film i soffan! Och jag fick äntligen mina toppar klippta!

Jag har upptäckt att jag fryser fruktansvärt mycket efter träning! Förut hade jag eftersvettningar, men nu blir fötter och händer iskalla och jag ligger under en filt och huttrar! Jag har googlat, men jag hittar inte någonstans varför det blir såhär? Jag får väl lägga mej i ett bad varje gång efter träningen så kanske det blir bättre.

Jobbar till 22 i kväll och sen i morgon 7-22. Efter det tar jag helg! Väldigt soft vecka för mej! ;-)

Nu ska jag mysa ner mej i soffan en stund med vovve!
.

Inga kommentarer: