lördag 3 november 2012

Lördag 3e November - 2012.

Hej!!

Ligger i sängen än! Det råkade bli fest igår! ;-) men jag e pigg! Jag drack med måtta helt enkelt.

Gårdagen innehöll en del spring! När jag vaknade degade jag i soffan fram tills 10 då bibblan öppnade. Jag packade träningsväskan, gjorde mej i ordning och drog till bibblan. Skrev ut kvällens biljetter och sen skickade jag overallen till köpare. Efter de drog jag till bäckebol. Köpte en bur till F's bil att ha Texas i, va och lämnade tillbaka en färgburk som blev över och shoppade lite annat. Sen hem med buren, käkade lunch och sen till gymmet. 40 minuter bröst! (Och de känns i dag vill jag lova!) När F slutat så kom han och plockade upp mej på gymmet. En sväng till netonnet och mediamarkt. Sen hem. Måla lite, laga mat, bakade lchf-kanelbullar. Och sen gjorde vi oss i ordning för fest. F körde så han släppte av mej hos Freddan och drog själv till en annan fest. Hos freddan va alla de gamla vännerna! Daniel, Emil, freddan själv och Sara! Plus lite nyare vänner! Jag drack lite vin efter att de "tjatat" lite på mej. Eftersom jag hade biljett till blackout och jag trodde inte att de skulle hänga med dit så kom F och hämtade mej, vi drog till en annan fest för att dra 2 shottar och sen vidare till blackout! Hardstyle hela kvällen! Jag dansade och hoppade från att jag kom tills jag gick! Sjukt grymt! Fan va jag älskar hardstyle! Så jävla taggande! Och sen dök faktiskt freddan upp med gänget! Så alla va samlade! <3 2="2" 3="3" b="b" br="br" d="d" de="de" drog="drog" f="f" gillar="gillar" hardcore.="hardcore." hem.="hem." inte="inte" jag="jag" llet="llet" ngde="ngde" och="och" rjade="rjade" spela="spela" st="st" vid="vid">
Så tack mina vänner för en underbar fredagkväll! Vi kunde inte ha gjort de bättre! :-*

Idag blir det en sväng till F's farmors grav, sen ska vi träffa vänner. I kväll ska F och jag ha planera-Thailands-kväll! Självklart med thaimat! :-)

Ha en grym lördag!

Puss å Kram!
.


Inga kommentarer: