onsdag 28 november 2012

Bakat, solat, hämtat paket och snart gymmet!

Hej hej!

Idag vaknade jag strax innan 7! Kunde inte somna om så jag slog på tvn och myste i sängen med frukost fram till 9. Sen kunde jag inte ligga still mer. Så jag klev upp och slängde ihop fröknäcke med julkryddor! Jag va sen och solade och hämtade paket från bodystore. Jag har hunnit pratat med försäkringsbolaget och jag har hunnit slängt ihop en Fiskgratäng! Jo, jag har tvättat oxå! :-) puuh!

Nu väntar jag på att F ska sluta så vi kan dra till gymmet! Idag ska jag premiärköra med craze! Yees! Jag har inte varit på gymmet på 2 veckor efter hjärnskakningen. Men idag kör jag all in! Ben blir det dagen till ära! ;-)

Näh dax att slänga på sej träningskläderna och sen i med craze! Den ska tas 30-45 minuter innan träningspasset! Så måste jag ut med Lillen innan oxå!

Puss å kram!
.





Inga kommentarer: