söndag 4 november 2012

Söndag 4e November - 2012.

Hej!

Hur mår ni? Jag mår bra! Somnade innan midnatt igår!

Blev lite ändrade planer igår. F vaknade inte förrän vid 13, och han va så trött så han orkade inte hitta på nått. Så jag tog med mej Texas och drog in till stan. Behövde köpa nytt fläktfilter till min köksfläkt. Va hemma vid 16 igen. Och jätte rastlös! Så jag rensade ur alla verktyg ifrån klädkammaren och skickade ner dem till källaren igen. Då vaknade F till liv så vi hoppade i bilen och drog till affären och sen förbi hans farmors grav. Väl hemma sen gjorde vi varma mackor och grönsakstavar med dipp. Slängde på en film och hängde i soffan. Jag fortfarande lite rastlös, så efter filmen skruvade jag ihop hatthyllan jag målat om. Så idag ska den upp!

Nu är jag ute och går. Det duggar. Jag e påväg till gymmet. Vi ska iväg sen vid 13 på kalas och fira F's kusin som fyller 18 år. Efter de ska vi ha Söndagshäng hemma hos svärmor! Så det blir en skön söndag!

Hörs i kväll! :-)
.

Inga kommentarer: