fredag 16 november 2012

Att vakna med huvudvärk!

Nu va det dax igen! Jag har haft huvudvärk i 3 dagar. Idag vaknade jag med den värsta! Det dunkade i mitt huvud och jag kan knappt röra på huvudet för att det stramar så efter ryggraden! Måste gå och få en ordentlig massage! Tränar man stryka så borde man gå och få en ordentlig genomgång av kroppen en gång i månaden! Det får bli ett måste när jag kommer hem ifrån Thailand!

Jag har iaf lyckats blanda en Teo och gjort en kopp te, och krupit tillbaka under täcket. Tur att jag har en trött hund så jag hinner få bort den värsta huvudvärken innan han ska kissas.

Idag ska jag fixa massa käk, så jag hoppas huvudvärken går över. Och jag vill gå och sola! Och jag ska försöka göra egen glass och kolasås! :-) Vill ha en glassmaskin! Får önska mej en i julklapp kanske?

Jag ska ju träna oxå. Så nu får denna huvudvärken säga tack och hej!

Nej nu ska jag mysa en stund till här. Sen får jag sätta igång! Får ignorera huvudet helt enkelt! :-P få se hur de ska gå ihop! Haha!

.


Inga kommentarer: