torsdag 29 november 2012

På jobbet igen.

Hallå där!

Sitter på jobbet och äter skinka och ost! Brukar bli det till mellanmål om jag äter frukost väldigt tidigt, och idag fick jag göra de.

Jag tränade med craze i går (en PWO)! Den va galen! Jag ska köra några gånger till på den innan jag gör nått utlåtande. Men den tog iaf bort all hunger som fanns! Så när jag kom hem ifrån träningen så fick jag tvinga i mej 1 1/2 ägg med majjo och kräftstjärtar. Just därför fick det bli frukost snabbt i morse för jag vaknade med kurrade mage! ;-)

Slutar 22, och sen tar jag helg. I helgen ska det tränas! Inte bara styrka, utan jag ska köra 2 pass oxå! Body combat och cykel activio! Det senare har jag tvingat med F på! :-D men jag ska allt hinna mes att köra stryka oxå. Jag har endast kört ben. Så jag har resten kvar! Får väl slänga in 3 muskelgrupper i morgon så jag inte behöver köra megapass på söndag.

Nej nu får jag jobba lite! Hörs i morgon!

Ps. Kommentarerna jag lagt till i bilder är från gymgrossistens hemsida, där folk har testat och bedömt craze. Hahahahaa! Jag dör vilka kommentarer! :-D
.







Inga kommentarer: