fredag 23 november 2012

Pigg tjej!

Hej hej!

Jag har redan varit vaken i 3 timmar! Vaknade när F skulle gå till jobbet. Somnade dock sent. Så jag lär behöva ta en powernap innan festen i kväll.

Jag har ätit frukost här i sängen och duschat. Ska va i stan vid 11, så jag har tid att dega lite. :-) Tänkte gå förbi bibblan och skriva ut lite papper innan jag drar in.

Bokade biljetter till Sunne i går! De e väl på tiden man åker upp! Har inte varit där sen mars!? Och F har bara varit med uppe en gång och det va i september förra året. När vi precis hade blivit tillsammans. ;-)

Jag har äntligen fått tummen ur och beställt kokosmjöl! Har aldrig bakat på det, men nu är det dax! Lussekatter ala lchf ska bakas! Ska tydligen vara fluffigare än mandelmjöl. Gör degen luftigare.

Jag håller även på i skrivande stund att fylla iPaden med film! Inför regniga dagar i Thailand! (om det nu blir nått regn!) - Framförhållning!

Nu ska jag ta hand om disken!

Puss å kram!
.




Inga kommentarer: