tisdag 20 november 2012

Julvört, bad och Frölunda torg.

Goddagens!

Nu har jag avverkat en tisdag oxå! Mitt huvud värker litegrann, men jag har varit utan värktabletter idag.

Har äntligen blivit vaxad! De va på tiden! Tog en sväng förbi life och köpte lavkarbobrödet. Jag har vörtmix hemma som jag nu har haft i brödet och slängt in i ugnen. Hoppas de blir gott!

När Jag kom hem så slängde jag ihop en lchfvariant på flygande Jakob! Sen kom F och hämtade mej. Åkte till torget och skulle köpa outfiten som jag tjötat om.'en jag hittade ingen. Va förbi mmsports och köpte burkar att förvara pulvrena i träningsväskan. Sen tog vi en sväng förbi buttricks, för en sista chans outfit! Men nej. Den jag ville ha fanns i storlek M/L, och jag e en XS/S så det va ju inte snyggt. Så nu vettefan hur jag ska göra..

När vi va klara så åkte vi hem och käkade middag. Sen drog F till en kompis och sär e han nu och kollar på hockey. Vad gör jag då? Jag gör det jag alltid brukar göra när jag får en stund över för mej själv. Tar ett bad! Ska snart kliva upp för att mysa mej ner i soffan med det nybakade brödet och en kopp te! :-)

Vi hörs i morgon! Puss å kram!





Inga kommentarer: