fredag 16 november 2012

Ben, pizza och skräckis!

Idag har jag fan legat i! Jag började dagen med att bota min huvudvärk. Efter det tog jag en pw med lillen. Sen började jag fixa käk. Gjorde soppa och frös in, bakade en kaka, gjorde 7 minipizzor och avslutade med att göra pannacotta! Jag handlade oxå en sväng! :-)

När jag va klar så drog jag till gymmet! Jag började med axlar innan F kom. Sen körde vi ben ihop! Hårt som fän! Härligt! Nu är man gött mör i bena! :-P

Vi har suttit i soffan sen vi kommit hem ifrån gymmet. Ja duschat först innan såklart! Pizzan har serverats och pannacottan e uppäten! Proppmätt! Och julmust! Mmm! Ja vi har sett en skräckfilm oxå! Sketkass!

Nu sitter vi i valet och kvalet om vi ändå ska piggna till och dra på machinecore! E så sugen! Men orkar vi? Mätta och sega som vi e!

Hörs i morgon! Ciao!
.



Inga kommentarer: