tisdag 17 juni 2014

Besök.

Hej!

Nu har jag haft min syster och systerdotter här på besök sen i lördags! Därav dålig bloggning! 

Vid 12.40 kom deras tåg in på lördagen. Vi slängde i dem i bilen och drog iväg till Delsjön. Solen va framme! Så härligt! Vi käkade lite glass och fick oss en liten förbättring av brännan. På kvällen grillade vi hamburgare och myste! 

Söndag:
Dags för 2 visningar! Vid 11.30 drog vi iväg för visning nummer 1. En 3:a på guldringen i Frölunda. Superfin! Men inte renoverad som vi hade velat ha det. Så vi kommer inte buda på den. Nästa visning va vid 16. Så undertiden vi väntade på den visningen så släppte Fredrik av oss på Frölunda torg. Vi gick i affärer, käkade lunch och tog en fika. Sen va det dags. En 4-5:a på bergkristall, 2 våningslägenhet. Men det va då fuskrenoverad så det hade kostat både pengar och lust att fixa till allt. Så det va inget för oss heller. På kvällen så myste vi hemma i soffan. 

Måndag: Dags för Julias dag! Lisebergsdags! Och premiär för Lowe! Liseberg öppnade inte förrän 13. Så vi va hemma och tog det lugnt på förmiddagen. Jag tog upp alla mina kläder från källaren och gick igenom. En slängahög, en geborthög och en sparahög. Sen fick min syster gå igenom Lowes utväxta kläder. Vid 14 drog vi. Så kul att se Julia skutta av glädje när vi va inne på Liseberg! Lycka! Hon åkte karusell mesig och med Sofia. Vi åt glass och myste runt!




Lowe fick sin första lisebergskanin! Vid 18 drog vi hemåt. Trötta! Kvällen spenderade vi i soffan med en film. 

Idag så åkte de hem med 11 tåget. Så tomt! Det är så mysigt att kunna hänga med sin syster. Så tråkigt att vi bor 25 mil ifrån varandra. Men jag åker upp till Värmland om 2 veckor, så då ses vi igen. 

Tack för de här dagarna! 


Min syster, systerdotter och kommande systerdotter. ❤️

1 kommentar:

Sofia sa...

Mys..♡ Tack själv. ♡