måndag 2 juni 2014

Soligt men blåsigt.

Blev inget gymmet i förmiddags. Utan jag tog med mig vagnen, barn och hund och tog en promenad. 


Sen la vi oss på en filt ute. Men tyvärr så blåste det så det blev inte långvarigt.


Vi gick in. Jag käkade lunch, sen va det Lowes tur att äta. Så vi la oss i sängen. Vi båda somnade efter att han ätit klart. Jag sov till 14. Sen klev jag upp och bäddade in Lowe. Tog mig en kopp kaffe och plockade lite. Lowe valde att sova till 16! ;-) Då tog jag med Lowe ut i selen och Texas i koppel och gick en liten promenad. 

När Fredrik kom hem från gymmet så drog jag till gymmet! Jag körde ben i 40 minuter. Spagettiben påvägen hem! 


Nu har jag duschat och käkat middag. Jag har Lowe sovandes i knät så jag ska försöka få över honom till hans säng. Vore drömmen om han började lägga sig vid 20. Så man har lite tid för sig själv, eller ihop med Fredrik. 

I morgon kommer mäklaren. Men inte förrän 16. Ser att vädret ska suga. Så vi blir nog bara hemma i morgon. Promenad om vädret tillåter. Men sen pyssel hemma. Och kanske se en film. Det va länge sen. 


Inga kommentarer: