tisdag 24 juni 2014

Promenad, äggmuffins och Ikea.

Go kväll! 

Här ligger jag med mina 2 grabbar i sängen. De sover och jag passar på att blogga. 

Idag har vi gjort massor! Började dagen med mys i sängen som vanligt. Sen tog vi en timmas promenad, jag, Lowe, barnvagn och hund. Väl hemma så somnade Lowe om. 



Så jag myste i soffan intill honom och fixade över bilderna från telefonen till datorn. Jag passade även på att baka matmuffins och tvättade. Ja, jag tog 3 månadersbilden på Lowe också! 


Gosis! Som fastnar med blicken mot tvn hela tiden!

Inte lätt att få honom så stilla som månad 1 och 2, och värre kommer det väl bli! :-P 


När Fredrik kom hem så åkte vi till Ikea. Vi fixade lite saker inför fotograferingen. Sen tog jag en sväng till netto. Köpte en filt och en fin bricka! Så nu har jag nog fått till allt! Bara att fota! (Lägenheten kommer ut på hemnet nästa vecka.)

Ikväll har jag fixat lite hemma, tvättat det vi köpt, och lekt med/tränat Lowe. 


Försökte natta honom vid 21. Ammade och la honom i sin säng när han somnat. Men han vaknade efter 5 minuter. Så det var bara att börja om. ;-) Nu ska jag ge mig på det igen och flytta honom till sin säng. Natti natti! 


Inga kommentarer: