torsdag 26 juni 2014

Fika!

Då va fotograferingen gjord! Puuh! Vi kom överrens med att sänka utgångspriset lite. På måndag får jag en länk så jag kan se hur försäljningen ser ut! Spännande! Och första visningen är tisdag 8 juli! :-D 

Nu sitter jag och fikar på fotograferingens rekvisita och gungar en trött Lowe i babysittern. Dags för morgontuppluren! 


Ja nu va det ju tänkt att jag skulle träffa min kusin och hennes kille. Men jag är så jäkla trött! Solen skiner ju så det suger ju att sitta inne! Hade varit så skönt med barnvakt i 2 timmar så man kunde gått ut och lagt sig solen och slappat en liten stund. Men Fredrik jobbar bara idag och i morgon, sen har han ju 5 veckors semester. Ska bli såååå skönt att ha honom hemma och dela på alla uppgifter som gäller hem och Lowe! Vi har tänkt köra med varannan morgon. Vaknar Lowe tidigt så går vi upp varannan morgon så den andre kan få sova lite till om man känner för det. Nu är ju Lowe en slappis och sover till 8-9 så det behövs knappast. Men ändå skönt att vi kan ha det så ifall han skulle ha svårt att somna om vid 6 som han nästan alltid vaknar till en sväng. Tror det beror på Fredriks väckarklocka. Han har vänt sig vid att vakna då även om inte klockan ringer. 

Igår fick jag reda på 2 tråkiga saker. En sak är inom min familj som jag inte vill skriva om här, och det andra är att Genesis festivalen helt plötsligt måste ställas in! :-( markägaren har helt plötsligt kommit mer orimliga krav. Så nu vet det inte hur de ska gå till väga. Allt jobb och slit helt i onödan! Alla djs som är bokade och alla biljetter som är sålda! Så jäkla tråkigt! Om de inte styr upp en annan festplats så följer Fredrik med mig och Lowe upp till Värmland. Vilket jag faktiskt ser mer fram emot än att det styr upp en annan fest. Men det är ju såklart tråkigt att festivalen måste ställas in en vecka innan! Många som bokat resa och till och med lagt semestern efter festivalen. Fredrik har tagit semester en vecka extra för det. Nu kanske han "slipper" vara ifrån oss i en vecka! Jag hade ALDRIG klarat mig utan Lowe en vecka när han är såhär liten. Han är mitt ansvar. Mitt liv. Nu sover han så gott i babysittern. Ska hämta en filt och bädda in honom. ❤️ 

Inga kommentarer: