tisdag 24 juni 2014

Växer som ogräs!


1 månad, 2 månader och 3 månader! I samma dräkt (stl 56) och skor. 

Han har ju blivit så stor! Så fort! Men jag älskar att se honom utvecklas. Visst va det supermysigt med en liten nyfödd, men tiden nu är så mycket roligare! Hans leenden och kontakten! Så mysigt! Och nu händer det nya saker hela tiden. I 2 dagar har han låtit väldigt mycket. "Babblar" låter som han klagar på något. Men jag antar att det är för att han upptäckt sin röst. Roligt att låta då. ;-) 

I morgon ska Fredrik iväg en sväng på tidiga kvällen. Jag suckade när han sa det, för det är endel att göra här hemma då vi har fotografering av lägenheten på torsdag klockan 10. Men då sa han att han kunde ta med sig Lowe! Oj, pirr i magen direkt! Men det va en väldigt bra idé tycker jag! Så får jag kanske 2 timmar själv. Välbehövligt. Måste lära mig släppa lite om Lowe också. Han dör ju inte bara för att jag inte är med. ❤️

Inga kommentarer: