tisdag 3 juni 2014

Status vecka 6.

6 veckor med liberal lchf och lite "fusk" emellanåt. Bland förmycket "fusk". Det går finnemang på vardagarna när jag är själv. Men är Fredrik ledig så blir det en glass i solen och så. Men det är helt okej. Sålänge jag inte vräker i mig. 

Jag har börjat träna! Förra vecka va jag på gymmet tisdag och torsdag. Sen vart det ett gäng med promenader. 

Vikten står still sen förra veckan. Men jag försöker inte focusera på den. Det som är mitt huvudmål är att få tillbaka musklerna. Rumpan är ju degigare än min mage ju! Haha 

Nu ska jag försöka träna varannan dag. Med och utan Lowe. Jag har vikter hemma dessutom. Så jag ska försöka få till lite övningar här hemma. Jag hoppas jag håller träningen i sommar! Har ju en reda framför mig! 12 veckor tills vi ska på den. Så jag har 3 månader på mig. :-) även om min träning handlar mest om att bli starkare, så kan man ju inte sticka under stolen med att man vill se bra ut i bikini. 


Inga kommentarer: