onsdag 25 juni 2014

Rasar det nu?

Hej! 

Idag har jag haft att göra! Fixat med lägenheten, varit ute på 2 promenader, skrivit ut bilder och gått ner i vikt?! Nu börjar det hända grejer! Nu när jag inte ens anstränger mig. Idag stod vågen på 58,9 kg! Härligt! 

Ligger nu i sängen med mina 2 grabbar. Lowe har varit trött i kväll och legat och sovit i Fredriks famn. Så vi får väl se hur natten blir. Lowe har lyckats bajsa igenom kläderna 2 gånger idag så vi har badat! Antar att han får väldigt mycket mjölk när han äter nu. Så mjölken är igång igen som den ska! :-) 

Klockan 10 kommer fotograf och mäklaren i morgon. Så det blir tidigt upp och fixa det sista! Sen låter vi det vara "visningsbart". Vi åker ju ändå bort nästa vecka. Och dagen efter vi kommit hem så är det visning. 

Jag ska in till stan i morgon också! Min kusin Sanna är i Sverige och hälsar på! (Hon bor ju i England nu.) Hon och killen ska till Värmland men stannade i Göteborg några dagar först. Har inte sett henne på 2 år! Så nu ska hon få träffa Lowe för första gången. ❤️ 

Nej nu ska jag förflytta Lowe till hans säng. Sen försöka sova. Natti!

Inga kommentarer: