torsdag 12 juni 2014

Uv-tält!

Idag kom uvtältet! Äntligen! Jag beställde ju ett ifrån lekmer.se. Jag har varit supernöjd med den sidan för deras varor brukar komma så snabbt. Men tältet tog tid på sig! På postens sida stod den den 3 juni att det sorterades. Sen hände inget mer. Så jag ringde posten. De sa att utlämningsstället måste ha glömt markera att paketet kommit, så gå dit och kolla om de har det. Så det gjorde jag. Nope inget paket. Posten skyllde på Hemköp och Hemköp på posten. Jag fick maila lekmer igår. Talade om att mitt paket va på villovägar. Idag kom ett sms att paketet fanns att hämtas ut på Hemköp! Och jag som igår beställde tältet på jollyroom. Haha! Tur jag klickade i att jag skulle hämta paketet själv på jollyroom eftersom det ligger här på Hisingen. Nu skippar jag bara att hämta det. Men jag va däremot och hämtade tältet på Hemköp förut! 

Så nu ska vi tillbringa tid på stranden i sommar! 


1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Jenny,

För det första vill jag börja med att beklaga att du varit med om så mycket strul från vår sida. Detta är någonting som jag tycker att vi behöver titta närmare på så att vi har chans att förbättra oss så att detta inte drabbar fler. Du skulle ha fått hjälp med ditt paket vid första samtalet in till vår kundservice. Medarbetaren du pratade med skulle ha kontaktat ombudet och bett dem leta efter paketet istället för att be dig gå ner och fråga. Jag bifogar en länk till vår hemsida där du gärna får lämna en synpunkt angående detta, bifoga kollinumret så att vi får tillgång till all information som finns registrerat hos oss angående ditt paket. En handläggare kommer att ta del av din synpunkt och vidarebefordra detta till ansvarig enhet hos oss.

http://www.postnordlogistics.se/sv/kundservice/kontakta-oss/Sidor/lamna-en-synpunkt.aspx

Trevlig helg! Malin- Postnords Kundservice