tisdag 22 februari 2011

P-ringar.

Ajajaj..

Jag använder ju p-ringar som preventivmedel. Man har den i sej i 3 veckor sen tar man ut den och går utan i en vecka. Så får man mensen då. Jag plockade ut min lite tidigare denna gången för att slippa ha den när jag åker upp till sälen. Mest för att bussresan dit är 7 timmar lång. Ha ont i magen då är inte så kul. Så nu är den på gång. Jag börjar få ont i magen. Svalde just en värktablett och hoppas det går över. Och att all smärta håller sej på min lediga dag i morgon. Inte kul att serva någon annan när man själv har ont. Då har jag svårt att sätta någon annan framför mej.

Btw, ringarna funkar skitbra! Jag har innan käkat p-piller men det funkade inte alls på mej. Fick mej bara att må dåligt. P-ringar innehåller oxå hormoner, men inte alls lika mycket som p-piller eftersom ringarna sitter lokalt.

Drömde om sex i natt.. Undra om jag gått för länge utan? ;)

.

Inga kommentarer: