onsdag 23 februari 2011

Vad göra?

Så, nu va en ny försäkring fixad på lillen och vi har varit och tagit hans spruta. Så nu ska han väl inte få kennelhosta som det så fint heter. Vet dock inte vad det är för sjukdom? Hosta antar jag? =D

Helt underbart ute idag! Solen skiner och man kan inte va annat än glad! Jag är super pigg oxå för att superpumpen sitter såklart i. Men ingen mensvärk så långt ögat kan nå! Kanske slipper det denna gången? Vad gör jag nu då? Jag är så shoppingsugen! Men det är ingen idé att åka in till stan nu ändå. Jag har bokat in en sväng på lördag. Skulle vilja ut till rusta. Men jag måste ha en bil med dit. Jag har sett ett set med hantlar som jag vill ha. Så kan man träna lite hemma i bland när man inte hinner till gymmet. Jag kanske kan ta med svärmor dit i helgen? Jag ska nog ut och övningsköra med henne. Kanske kan svänga förbi? Vad jag minns så finns rusta i högsbo? Får kolla med henne.

Ja vad ska jag göra? Jag vet inte! Vill hitta på nått kul? Inte kan jag gå till gymmet igen? Körde ju styrka och kondition förut. Finns ju faktiskt ett body pump pass i kväll.. Men det är ju nu jag e pigg! Jo jag vet! Jag kan pröva och välja outfits som jag ska packa ner i min nya fina resväska! Jag vill ha våren! Så mycket roligare att klä sej då. Dessutom så är det mycket kallare är uppe. Burr! Understället åker ner! Blir mycket att va ute kan jag tänka mej. Men jag hoppas på en jävla massa mys i sängen för att värma varandra! <3


.

Inga kommentarer: