söndag 27 februari 2011

Idag hänger vi i soffan.


Ursch. Jag mår inge vidare. Somnade på soffan och vaknade för en stund sen av att Lena  (Joakims mamma) ringde. Vi hade ju tänkt köra bil idag men hur ska jag orka det? Är sjukt yr i huvudet, halsen ömmar och huvudet dunkar. Va ute med Texas nyss och nu vill han inte sova mer, han vill busa. Se hur han sitter och väntar på att jag ska ta hans leksak.
Jag vill ha glass, cola och choklad. Men det får jag inte. Onödigt. Jag ska snart försöka få i mej mat. Har bara ätit en oppsies skiva och bubbelvatten hittills idag. Men jag har färdigt lagad mat i en matlåda i kylen. Bara att värma.

I morgon jobbar jag. 7-22, så jag hoppas detta bara är tillfälligt. Sista passet innan jag åker. :) vill inte bli sjuk nu heller Kommer väl ligga helt utslagen på bussen.. Segt! Tur att jag inte valde att flyga som jag va lite inne på först. Men biljett dit och hem kostade 8500 kr?! Bussen kostade enkelväg 455 kr. Lite bättre. ;)

Nej nu får jag värma på maten. Sen tillbaka till soffan.
Har bara varit på gymmet en gång denna veckan. :( och nästa hinner jag nog inte. Det får bli många powerwalks uppe i Sälen. Lite skidåkning och simning i badhuset. Sen hoppas jag på rätt mycket sänggympa. Hehe.

.

Inga kommentarer: