tisdag 15 februari 2011

7 timmar och 20 minuter till min älskling.

Jag har planerat lite idag. Fixat och trixat. Ska bara kolla så allt funkar för Babe så kan jag boka biljetten upp till Sälen. Den 2 mars är det planerat att jag åker upp. Missar tyvärr hans födelsedag. Men får väl fira honom några dagar tidigare. Får väl göra en tårta till honom. :) Presenten får han när han flyttar hem till Göteborg igen. Jag har fixat en sak till idag. Men det är hemligt.

Åhh kan det inte bli den 2:a nu?? Jag vill sitta på bussen upp till honom! Den går klockan 15 så jag kommer vara framme sent. Bussen tar 7 timmar. Och Texas får bo hos svärmor. Det gillar han. Lite tråkigt att jag inte kan ta med honom. =/ men bussen och stugan tillåter inte det. Hoppas Joakim inte jobbar så mycket när jag kommer. Bad honom fixa så han kunde va ledig då. Mysigt!

Hörs sen!
.

Inga kommentarer: