söndag 20 februari 2011

Då va denna vecka snart över..

Vi har nu bäddat ner oss. Jag har plockat fram kläder för i morgon och packat väskan. Vi övernattar på jobbet och det gör vi 2 gånger denna veckan! Jobbar:

Måndag: 7-22 (övernattar)
Tisdag: 7-22
Onsdag: LEDIG
Torsdag: 7-22 (övernattar)
Fredag: 7-15

Helgen är jag ledig. Där ska jag klämma in ett eller två pass på gymmet, tvätta, fixa lite på stan, sola, basta och gå på fest. :) antagligen vara bakis oxå. =/ Har inte festat sen nyår. Och jag äter väldigt lite kolhydrater så jag ska nog dricka med motta. Annars blir nog festen kort för mej. Men kul att gå ut. Gör det för sällan nu för tiden. Men det är så mycket annat som tar min tid. Som jag prioriterar före fest. Men nu är det dax! Är bjuden på en fest där jag känner endast värden. Så det kan bli kul. :)

Nej, nu ska jag sova. En dag i morgon med. En lång dag! Datorn fick åka med, så blir det film i morgonkväll innan läggdax. I like it! 


Puss och kram! 

.

Inga kommentarer: