fredag 25 februari 2011

Fredag 25e Februari - 2011. / @ work 7-22.

Fredagen är här!! Nu skulle jag ha hoppat på cykeln och cyklat mot färjan. Men eftersom jag får jobba kvällen idag oxå, så sitter jag nu och myser med Texas. Haft fullt upp sen jag klev upp därav varför jag inte har bloggat. Jag har inte ens pratat med Joakim än idag. Han har krångel med telefonen så han kan inte ringa ut, bara jag som kan ringa honom. Ringde honom nyss men inget svar. De har väl mycket och göra nu denna vecka när folk har sportlov. Får ringa honom när han slutat för dagen.

Ikväll när jag kommer hem ska jag betala mina räkningar och sätta på tandbleknings stripsen. 30 minuter. Sen blir det nog en film och sen sova. I morgon ska jag försöka vara på gymmet vid 10.00. Så jag hinner med allt. Ska in till stan efter och fixa lite saker. Mellan 14-17 har jag tvätt tid. Och sen ska jag göra mej i ordning för fest. Annas 25 årsfest. Så det gäller att hålla igång. Men det gillar ju jag, så det är ju bra. :)

Hörs i kväll när jag kommer hem.

Puss och kram.

.

Inga kommentarer: