lördag 19 februari 2011

Kålpudding i ugnen.

Jag tyckte att jag kunde slänga i hop kålpuddingen innan jag gick till gymmet. Så det står i ugnen nu. Snart dax att tömma den på 3 dl vätska så att man kan göra en sås till den. I frysen ligger en låda med lingon som jag ska ha till. Ingen sylt, enbart lingon. Det får jag äta när jag kommer hem ifrån träningen/bastningen. På gymmet äter jag en banan, jo jag vet. Jag ska inte äta frukt. Men jag måste äta nått mellan träningen och bastningen. Annars svimmar jag. Och mitt proteinpulver är slut. Jag ska åka in till stan nästa helg när jag ändå ska göra andra ärenden där. Och köpa nytt pulver. Denna gången blir det nog vaniljsmak.

Här är kålpudding receptet: http://www.kokaihop.se/recept/lchf-kalpudding (självklart LCHF). Så om ni vill gå upp i vikt, ät potatis till. :)


.

Inga kommentarer: