måndag 28 februari 2011

Måndag 28e Februari - 2011. / @ work 7-22.

Måndagen är här! Jag sitter i en färdtjänst på färjan över till fastlandet. Men ska direkt över till en annan ö. Jag jobbar 7-22 idag. Sen är jag ledig i 10 dagar. :) inte i morgon men nästa dag åker jag! Wiie!

Joakim ringde allt i går. Strax innan midnatt. De hade kollat på en film, och han visste inte om att jag skulle upp och jobba idag. Men det fick han allt höra. ;) han ringde ju iaf. Idag är han ledig. Så jag har inte pratat med honom än. Han sover väl. Skulle jag oxå vilja göra. Jag kunde inte somna efter att han ringde i natt så jag gjorde lite situps och armhävningar i sängen. :) sjukt trött idag! Tur att jag bara jobbar idag. I morgon blir det ingen sovmorgon då jag ska tvätta 8, sen har jag tid hos Monica för vaxning vid 10. Men sen får jag sova hur mycket jag vill när jag är ledig!

Ha en bra dag alla, och låt den gå fort!

.

Inga kommentarer: