tisdag 22 februari 2011

Tisdag 22e Februari - 2011. / @ work 7-22.

God morgon!
Såhär är jag klädd denna morgon på jobbet. Jag har lämnat en mjukisdress här. Som jag kryper i på morgonen när jag sovit här. :) skönt att slippa dra på sej jeans.
Idag händer inte mycket. Vi ska iväg på ostprovning fast inte förrän i kväll. :) när det är slut åker jag tillbax till jobbet, hämtarTexas och drar direkt hem. I morgon är jag ledig. Då ska jag med Texas till blå stjärnan och han sla få sitt årliga vaccin. Sen hem och byta om för att sedan dra till gymmet och träna underkropp + ben. Tänkte sola oxå, men jag tror jag hoppar över det och bastar istället. Jag får ju inte se ut som en pepparkaka i februari. ;) jag får sola på fredag istället.

Nu ska jag försöka få i mej lite frukost. Magen kurrar.

Hörs sen.

.

Inga kommentarer: