måndag 21 februari 2011

Måndag 21e Februari - 2011. / @ work 7-22.

God morgon!

På bussen till jobbet. Hade varit skönt om vi kunnat hoppat över till nästa vecka, nästa måndag den 28:de. Det är mitt sista pass innan jag drar. 8 dagar kvar. Det kommer gå fort! :) veckans to do fram tills jag åker:

Måndag: jobb 7-22, övernatta.
Tisdag: jobb 7-22.
Onsdag: träna överkropp + kondition, sola.
Torsdag: jobb 7-22, övernatta.
Fredag: jobb 7-15, träning underkropp + kondition, sola, myskväll!
Lördag: träna body combat i stan, basta, fixa saker på stan, tvätta, fest.
Söndag: ? Om jag orkar så tränar jag.
Måndag: jobb 7-22.
Tisdag: vaxning, kolla in provsko, frisören, lämna Texas, packa.
Onsdag: fixa hemma, 15.00 drar jag! Sälen i 6 dagar, Sunne 3 dagar. :)

Idag visar mätaren -10 grader. Men båda bussarna va i tid. Nu gäller det bara att bussen är i tid till färjan, så har allt flutit på bra.

Ha en bra dag! Kram.

.

Inga kommentarer: